Ваш кошик:
Товарів (0)
Ваш кошик порожній. Додавайте прикраси, які Вам сподобалися у кошик.
Замовити зворотній дзвінок

Запитання і відповіді

Покупка в інтернет-магазині


 

В ювелірному інтернет-магазині EUROSEREBRO

 

  • Можлива покупка ювелірних виробів, які є в наявності.
  • Вартість виробів вказана у гривнях і завжди актуальна, вона фіксується при оформленні замовлення.
  • Дату доставки Ви завжди можете уточнити зручним для Вас способом зв’язку у наших консультантів.
  • Доставка ювелірних виробів здійснюється на вказану Вами адресу службою доставки «Нова пошта».

 

Щоб оформити замовлення в інтернет-магазині EUROSEREBRO

 

  • Виберіть ювелірну прикрасу.
  • Натисніть кнопку «Купити» на сторінці обраного виробу.
  • Ознайомтесь з вартістю Вашого замовлення та натисніть кнопку «Оформити замовлення».
  • Заповніть запропоновані поля.
  • Натисніть кнопку «Підтверджую замовлення».

 

Підтвердження Вашого замовлення менеджером інтернет-магазину

 

  • На вказану Вами електронну адресу ми відправимо повідомлення з детальною інформацією по замовленню.
  • Протягом робочого дня Вам зателефонує консультант інтернет-магазину EUROSEREBRO щоб підтвердити замовлення або внести корективи при необхідності.
  • Статус Вашого замовлення Ви можете уточнити по телефону у консультанта інтернет-магазину EUROSEREBRO, назвавши номер замовлення або відстежити у особистому кабінеті.

 

З Вами зв’яжеться консультант у найкоротші терміни протягом робочого дня або у зручний для Вас час, вказаний у коментарях при замовленні зворотнього дзвінка.

При оформленні замовлення у робочі дні, консультант зв’яжеться з Вами у максимально короткий час протягом дня для підтвердження замовлення. При розміщенні замовлення після закінчення робочого дня, консультант передзвонить Вам протягом наступного робочого дня. Графік роботи інтернет-магазину: Пн-Пт: 9:00-22:00, Сб: 9:00-20:00, Нд: вихідний.

Щоб скасувати замовлення необхідно зателефонувати до контакт-центру інтернет-магазину, назвати дату і номер замовлення.

Браузер, який Ви використовуєте, підтягнув неправильну картинку при завантаженні сторінки. Натисніть одночасно клавіші Ctr і F5, після чого сторінка оновиться і буде відображена правильна інформація.

Можливо, в системі сталася помилка, і Ваша заявка не була прийнята. Щоб уточнити інформацію про прийняття заявки, зв'яжіться, будь ласка, з нами за контактним номером телефону, який вказано на сайті.

Можливо сталася помилка в роботі системи і ми не отримали заявку від Вас на послугу «Зворотній дзвінок». Спробуйте замовити «Зворотній дзвінок» ще раз. Або надішліть на наш контактний номер телефону sms-повідомлення з текстом «Зворотній дзвінок».

Оплата і доставка


Оплату замовлення можна зробити будь-яким зручним для Вас способом із нижче запропонованих:

Оплата готівкою:

      • при доставці на склад компанії «Нова пошта»;

      • при доставці кур’єру.

Безготівкова оплата:

      • оплата рахунку-фактури.

Інтернет-магазин EUROSEREBRO працює на всій території України. Замовлення доставляються у міста, де є точки видачі «Нової пошти». Термін доставки замовленої ювелірної прикраси від 2-х до 4-х днів.

Перед відправкою всі вироби перевіряють і страхують на повну вартість. При отриманні замовлення Ви можете перевірити виріб на наявність пошкоджень і в разі необхідності, на місці пред'явити претензіїї службі доставки. Кур'єрська служба відшкодовує збитки, які були заподіяні з її вини.

Якщо ювелірний виріб після 4-х днів з моменту замовлення (у разі безготівкового розрахунку – оплати рахунку-фактури) Вам не доставили замовлення – зателефонуйте у службу доставки «Нова пошта» за телефоном 0(800)500-609.

У випадку, якщо Вам не вдається з’ясувати причини затримки доставки Вашого замовлення у кур’єрської служби, зателефонуйте нам.

Обмін і повернення


Згідно з чинним законодавством України, а саме Додатку № 3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172, ювелірні вироби належної якості входять до списку НЕ підлягаючих поверненню або обміну.

Але ми завжди готові йти назустріч нашим клієнтам, тому що відповідаємо за якість кожного виробу. Всі наші вироби, представлені на сайті проходять внутрішній контроль якості і контроль Державної пробірної служби України. На всіх виробах є відтиск проби дорогоцінного металу, всі вироби опломбовані та мають бирку із зазначенням всіх технічних характеристик. Якщо у Вас виникли питання або претензії щодо якості ювелірної прикраси, будь ласка, зв’яжіться з нами за контактним номером телефону, який вказано на сайті. Ми швидко розглянемо Ваше питання і в обов’язковому порядку знайдемо найбільш зручний шлях його вирішення. 

Ми надаємо нашим клієнтам право протягом трьох днів з дня покупки обміняти виріб належної якості.

Детальні умови повернення і обміну за посиланням.

 

Заповнення всіх необхідних пунктів обов'язково. А також обов'язково вписувати тільки правдиву інформацію про себе. В іншому випадку ми не зможемо оформити повернення або обмін. Скачати бланк Заяви про Обмін/Повернення

Грошові кошти може отримати тільки та людина, на яку було оформлено замовлення.

Гарантія якості


В інтернет-магазині представлені срібні прикраси від кращих виробників України та зарубіжжя. Всі вироби проходять перевірку в Україні і підтверджують пробу срібла у Державній Пробірній Службі.

Купуючи ювелірну прикрасу в нашому інтернет-магазині Ви можете бути впевнені, що вона повністю відповідає всім заявленим характеристикам зазначеним на бирці. Проба металу підтверджена Державною Пробірною Службою України і вказана на штампі, який є на кожному ювелірному виробі. Також на виробі є штампм виробника виробу– іменник. Відповідність вставок у виробі гарантовано виробником, найменування якого вказано на бирці.

 

На сайті представлені ювелірні вироби зі срібла 925 проби з коштовними, напівкоштовними вставками, а також мінералами органічного походження.

Вся необхідна інформація знаходиться на бирці виробу.

На бирці вказується:

  • найменування виробу;
  • артикул;
  • метал і його проба;
  • вага виробу;
  • розмір виробу;
  • найменування вставки (при наявності у виробі).

Реєстрація на сайті


При використанні браузера Opera Ви можете отримати таке повідомлення. Щоб розблокувати клацніть правою кнопкою миші на сторінці, виберіть «Блокувати зміст», натисніть «Налаштування» і видаліть адресу нашого сайту зі списку заблокованих адрес. Якщо ця дія не допомогла, введіть в адресний рядок поєднання – opera:config, після чого натисніть клавішу Enter. Відкриється сторінка «Редактор налаштувань». Перейдіть в розділ «Network», в списку налаштувань зніміть галочку напроти пункту «Enable Content Blocker», потім перейдіть вниз і виберіть «Зберегти». Перезапустіть браузер і спробуйте увійти на наш сайт.

Або скористайтеся іншим браузером, наприклад Google Chrome. У цьому випадку такої проблеми не виникне.

Якщо Ви отримуєте помилку «неправильна адреса електронної пошти або пароль», перевірте їх уважно. Якщо адреса пошти вводиться за допомогою автозаповнення, спробуйте переписати її вручну, при введенні адреси не повинно бути пробілів або крапок наприкінці адреси. У випадку, якщо ці дії не допомогли, натисніть на посилання «Забули пароль?» І слідуйте підказкам на сайті.

Щоб відписатися від розсилки, Вам необхідно перейти за  посиланням «Відписатися», яке знаходиться в самому низу электронного листа або у своєму особистому кабінеті.

Якщо у Вас пошта @mail.ru, @list.ru, @inbox.ru, @bk.ru, можливо лист потрапив в папку «Спам». Відзначте наші повідомлення галочками, і натисніть кнопку «Не спам», яка знаходиться над списком. Наші повідомлення повернуться в папку «Вхідні» і всі наступні листи будуть зберігатися в цій же папці. А також можна відкрити наш лист, біля кнопок «Відповісти», «Відповісти всім», «Переслати» та інші, виберіть посилання «Ще» і клікніть на пункт «Додати в адреси».

Якщо у Вас інша поштова адреса, додайте в адресну книгу наші адреси: zakaz@euroserebro.com.ua і sales@euroserebro.com.ua, після виконання цієї дії листи будуть приходити.

Можливо, Ваша поштова служба встановила обмеження для відкриття посилань. Натисніть на посилання провою кнопокою миші і виберіть пункт «відкрити у новому вікні» або «відкрити у новій вкладці».


Не знайшли відповідь на питання, яке Вас цікавить?

Ви можете задати своє питання і отримати відповідь на електронну пошту.