Ваш кошик:
Товарів (0)
Ваш кошик порожній. Додавайте прикраси, які Вам сподобалися у кошик.
Замовити зворотній дзвінок

Обмін і повернення

Згідно з чинним законодавством України, а саме Додатку № 3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172, ювелірні вироби належної якості входять до списку НЕ підлягаючих поверненню або обміну.

Але ми завжди готові йти назустріч нашим клієнтам, тому що відповідаємо за якість кожного виробу. Всі наші вироби, представлені на сайті проходять внутрішній контроль якості і контроль Державної пробірної служби України. На всіх виробах є відтиск проби дорогоцінного металу, всі вироби опломбовані та мають бирку із зазначенням всіх технічних характеристик.

Якщо у Вас виникли питання або претензії щодо якості ювелірної прикраси, будь ласка, зв’яжіться з нами за контактним номером телефону, який вказано на сайті. Ми швидко розглянемо Ваше питання і в обов’язковому порядку знайдемо найбільш зручний шлях його вирішення. Ви маєте право протягом трьох днів з дня покупки обміняти виріб належної якості на нижче представлених умовах.

 

Умови обміну ювелірних виробів належної якості:

 

  • для обміну приймаються нові опломбовані вироби, за наявності товарного або касового чека (знаходиться в посилці з ювелірним виробом), заповненої заяви на обмін (знаходиться в посилці), видаткової-накладної з номером замовлення від транспортної компанії, рахунку-фактури за покупку і квитанції про оплату, у випадку якщо оплата замовлення була здійснена банківським платежем;
  • після отримання прикраси для обміну та необхідних документів, протягом 3-5 робочих днів нашими фахівцями проводиться оцінка стану виробу його якості та цілісності, після чого буде прийнято рішення про можливість обміну ювелірної прикраси;
  • транспортні витрати по обміну виробу оплачує покупець.

 

Обмін виробів належного якості не здійснюється у таких випадках:

 

  • пройшло 3 дні з дня продажу;
  • виріб має механічні пошкодження;
  • є ознаки використання виробу;
  • виріб або бирка виробу ушкоджена (у тому числі має сліди забруднень) з причини неправильної та неякісної упаковки для пересилання;
  • виріб змінило свої властивості через неправильне використання: взаємодія з хімічними, лужними миючими засобами /речовинами, взаємодія з косметичними засобами: мазями та кремами, які містять ртуть та її сполуки, перебування у басейні, а також в результаті впливу інших негативних факторів;
  • виріб розпломбовано, бирка виробу пошкоджена, виріб втратив товарний вигляд, відсутні касовий або товарний чек, видаткова-накладна з номером замовлення від транспортної компанії, рахунок-фактура і квитанція про оплату (у разі оплати банківським переказом), заповнена заява на обмін;
  • виріб пошкоджено в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • виріб пошкоджено через використання його не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

 

Зверніть увагу:

 

  • Вироби належної якості підлягають обміну тільки на вироби аналогічні або на ті, що не відрізняються за ціною від придбаного.
  • Перед відправкою виробу належної якості для обміну, обов'язково зв'яжіться з нами, щоб уточнити всі деталі процедури та реквізити для відправлення посилки транспортною компанією «Нова Пошта».
  • Ми не зможемо прийняти Вашу посилку, якщо Ви відправите її з «пересиланням за рахунок одержувача».
  • Упаковка виробу повинна бути акуратною, якщо при транспортуванні виріб або бирка будуть пошкоджені, ми не зможемо прийняти виріб для обміну.
  • Ми залишаємо за собою право на свій розсуд відмовити покупцеві в обміні ювелірного виробу належної якості, у разі зловживання покупцем наданої можливості обміну, не аргументованості претензій, покупок зі спекулятивним характером і некоректним ставленням до співробітників інтернет-магазину.

 

Умови повернення, обміну, безоплатного усунення дефектів у виробі неналежної якості

 

Вироби неналежної якості підлягають поверненню або обміну протягом 14 календарних днів з моменту покупки.

  • для повернення приймаються нові опломбовані вироби, при наявності товарного або касового чека (знаходиться в посилці з ювелірним виробом), заповненої заяви на обмін (знаходиться в посилці), копії паспорта (перших двох сторінок) та ідентифікаційного коду, видаткової-накладної з номером замовлення від транспортної компанії, рахунку-фактури за покупку і квитанції про оплату (у разі якщо оплата замовлення була здійснена банківським платежем);
  • після отримання виробу, заяви та інших необхідних документів, нашими фахівцями буде здійснено огляд і оцінка стану виробу, його відповідність заявленим вимогам для повернення, при необхідності буде здійснено експертизу якості товару заводом виробником;
  • після проведення оцінки на відповідність виробу заявленій претензії, буде прийнято рішення про задоволення вимоги покупця або офіційної аргументованої відмови.

 

Обмін виробів неналежної якості не здiйснюється в наступних випадках:

 

  • минуло 14 днів з дня продажу;
  • виріб має механічні пошкодження;
  • є ознаки використання виробу;
  • виріб або бирка виробу ушкоджена (у тому числі має сліди забруднень) з причини неправильної або неякісної упаковки для пересилки;
  • виріб змінив свої властивості через неправильне використання: взаємодія з хімічними, лужними миючими засобами /речовинами, взаємодія з косметичними засобами: мазями та кремами, які містять ртуть та її сполуки, перебування в басейні, а також в результаті впливу інших негативних факторів;
  • виріб розпломбовано, бирка виробу пошкоджена, відсутні касовий або товарний чек, рахунок-фактура (у разі оплати банківським переказом) і квитанція про оплату, заповнена заява на обмін, документи що засвідчують особу покупця – копія паспорта (перші дві сторінки), необхідний документ для повернення коштів на картковий рахунок – копія ідентифікаційного коду, видаткова-накладна з номером замовлення від транспортної компанії;
  • виріб пошкоджено в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • виріб пошкоджено через використання його не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

 

Зверніть увагу:

 

  • Перед відправкою виробу неналежної якості, заяви та інших вищевказаних документів обов'язково зв'яжіться з нами, щоб уточнити всі деталі процедури та реквізити для відправлення посилки транспортною компанією «Нова Пошта».
  • У разі повернення виробу неналежної якості та відповідності даної претензії умовам повернення, ми компенсуємо транспортні витрати по поверненню виробу нам. Для цього необхідно покласти чек за пересилання в посилку з поверненням.
  • Якщо надісланий Вами виріб не підлягає поверненню або обміну (не відповідає необхідним умовам), ми повернемо Вам його назад, при цьому, транспортні витрати оплачує покупець.
  • При підготовці виробу для пересилання, упаковка повинна бути акуратною, якщо при транспортуванні виріб або бирка будуть пошкоджені, ми не зможемо прийняти виріб для обміну або повернення.
  • Ми не зможемо прийняти Вашу посилку для повернення, якщо Ви відправите її «накладеним платежем» або з «пересиланням за рахунок одержувача».
  • Ми не повертаємо кошти на зарплатну картку покупця, томущо не всі ці картки мають функцію зарахування грошових коштів, крім зарплати чи інших виплат від роботодавця.
  • Ми не компенсуємо транспортні витрати за доставку виробу в замовленні-оригіналі.
  • Ми не несемо відповідальність за затримку повернення товару та грошових коштів, яка викликана роботою транспортних компаній або банків.
  • Способи повернення грошових коштів: на картковий рахунок покупця. На жаль, ми не можемо повернути Вам гроші готівковим способом.
  • Термін повернення грошових коштів: до 30 днів з моменту отримання відповідної заяви, інших вище зазначених документів і ювелірного виробу.

 

Скачати бланк Заяви про Обмін/Повернення